torsdag 8 november 2012

Café Gräddelin

När jag flyttade till Örebro lärde jag känna en tjej med ett hjärta av guld.
På den tiden, för 5år sen, drömde hon om att öppna eget,
vilket hon gjorde och det gjorde hon så jäkla bra!
Världens mysigaste fik, god mat och goda bakverk, så gott så man sväljer tungan!
Och det säger jag inte bara för att hon är en av mina finaste och bästa vänner.
Hur som haver, genom min bagar- Martina lärde jag känna Alex,
som jobbade som konditor hos henne.
Även denna tjejen har blivit en sån fin & nära vän till mig OCH även hon bakar som en riktig stjärnbagare.
Världens duktigaste Gräddelinare enligt mig!
Idag har Alexandra blivit delägare och nu driver de Café Gräddelin ute i vackra Vintrosa.
Ni som inte varit där, ÅK DIT!!!
Lilla paradiset!
Så mkt gott att äta på och så mkt vackert att titta på /handla hos Martinas fina systrar som bedriver Tant Grön.

All lycka till mina flickor och Café Gräddelin.
Vår plan och min framtidsdröm är hos er. Love!

www.tangraddelin.se

www.tant-gron.nu

Kolla in hemsidorna!

Inga kommentarer: