fredag 2 november 2012

Day off


Först o främst vill jag bara berätta att min hjärna fick godkänt,
känns så skönt att veta, fast jag var inte spec orolig.
Nu får vi se HUR vi går vidare, för att jag ska slippa trycket och mina hemska hövvövärk???

Idag har vi bakat och levererat bakverk.
Varit och handlat och det vart ju en del smått o gott.
Kl är snart 16 och minsta korven somnade just,
men han ska få vila en stund så att han orkar med några timmar på ljus & eldfesten sen ikväll.

Jag är så fruktansvärt trött helatiden så jag vete tusan alltså,
MEN, just känner jag mig tillfreds.

Ha en fin fredagkväll allihopa, I will!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hahaha härliga ungar =)

Grattis till Micke för jobbet! Nu är det bara din tur kvar gumman =)
Puss

sina sa...

Yess,
nu är det bara min tur,
väntar o längtar =)
Pyssen