torsdag 15 november 2012

Pyssligt

Ibland är det xtra bra att ha bagarvänner, om man själv gillar att baka och inte äger så mkt verktyg. Tack till Amartina & Alex för lånet av utstickarna, GULD! P.s. Tomten, jag önskar mig några utstickare och lite olika små redskap kanske. Då skulle jag bli glad! =) Jag behöver inget mer. Tack!


Bara lite prepp till Milis tårta =)



Min lilla stjärnbagare

Ett par rosa höga bottnar

Och en mastig mustig & mäktig chokladbotten MUMS

Imorse ville Emmie ha glasögon när hon skulle till dagis, då knåpade vi snabbt ihop dessa =) Lilla fröken var hur nöjd som helst!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du är en sån inspiration till Mamma Sina, vill att du ska veta det! Kramar/Angelica

sina sa...

Men ohh,
tycker du det=)
Tack snälla snälla!
Nu blev jag helt varm om hjärtat!
Många kramar <3

Laila sa...

Ja, Sina du fixar dina barns önskemål utan knussel...än annan skulle vara för trött på morgon för att ens komma på hur man skulle kunna lösa det här med ett par glasögon huxflux.
världens bästa mamma har Emmie och Mio<3
Kram

Laila sa...

Glömde...Milies kommer stå och hoppa av glädje när hon får se tårtorna som du gjort till henne (tror även Loijsan kommer det för hon visade stolt på bilderna av bina på jobbet) bara så du vet
Puss

sina sa...

Nehe gjorde hon?
Men varm jag blir då Ohh gulle! =)
Det roliga med barntårtor är att barnen blir glada så längde det ser lite färgglatt och roligt ut=)
Jamen vet du,
jag fick syn på de där 'piprensarna' samtidigt som Emmie bad om glasögon,
DÄRFÖR var det så lätt, hehe.

Många kramar finast, hoppas ni mår gott? <3