måndag 22 oktober 2012

Våran måndag

Idag har vi haft en finfin dag.
Mio har dock snorat och hostat, får se hur natten blir och hur pluppen mår imorgon?
Vi tog iaf en tripp till Dollarstore i Arboga.
Köpte bla ett par drakar o jäklar vad vi kutade med dom här ute, hahaha.
Farfar har spenderat eftermiddagen hos oss.
Mekat med min bil, fikat, ätit middag.

Det blev ett trist avslut på en bra dag,
mio klämde sitt lilla finger mellan dörren, ujuj så mycket gråt och det förstår jag,
måste gjort förbaskat ont!
Nu får vi se om lilla nageln lossnar, så klämt vart det.
älskade hjärtat =(

Jag är inget fan av att klä tårtor med marsipan,
men tänkte träna på lite figurer osv.
Loijsan frågade lite försiktigt om jag kunde tänka mig att göra Milis tårta,
och klart jag kan det! Bara kul =)

Inga kommentarer: