tisdag 30 oktober 2012

Dagen...

Arbetsdagen gick fort, som vanligt.
Hämtade hem 2 glada, skitiga och trötta barn.
Handlade både färg till barnens nygamla skrivbord som jag och Martina ska hämta imorgon kväll.
Vi ska nämligen köpa en dubbel skolbänk,
såna som man hade typ för 100år sen i skolorna ni vet.
Hur som, den är dubbel, med en bänk.
Den ska jag slipa och måla vit.
Kommer bli finemang och jag är helt övertygad om att spec Emmie kommer att ÄLSKA att sitta vid den.
Hur som, vi var och handlade färg, lite doftljus, sen matvaror.
Hem till ett varmt bad och Mickes goda spaghetti & köttfärsås med xtra champinjoner mums!

Barnen somnade ovaggade och jag orkade tom baka lite Rocky Road, dammsuga, tvätta/vika tvätt.
Nu är jag trött och ska ta o snarka ikapp med mina små busungar.
Förresten så vaknade Mio 03.30 inatt och härjade faktiskt tills jag tog hans lilla knubbiga hand och gick ut till vardagsrummet.
Jag var rejält trött på jobbet,
men när jag är trött, då är jag nästan mer effektiv,
ja, som en Duracellkanin, tjoptjoptjop ska det gå!

Hoppas på en BÄTTRE NATT inatt!

Ochjoo, skallrönten gick bra igår, den tog inte många minuter.
Jag får väl svar om några veckor.
Och ja, jag hade en hjärna innanför pannbenet iaf! *Phuu*

Inga kommentarer: