fredag 19 oktober 2012

Thank u lord för att det är HELG!





Veckan har gått fort och tröttheten tynger huvudet nåt så ruggigt.
Men nu är det fredag, lovli fredag!
Barnen har haft en hel utedag på dagis idag och de var såååå glada och nöjda när jag kom,
och VÄLDIGT trötta.
Men de orkade med storhandling, inge pip eller gnäll.
Sen fick det faktiskt bli mat från Donken. Gött ibland ;)

Med mat i magen o pyjamasarna på,
ville de gosa ner sig framför tv´n på golvet och på ett ögonblick snarkade båda så gott.

Min älskade pappa ringde, trots att han knappt hör ett någe i luren.
han hade skrivit minsann upp att vi skulle mot Sthlm imon och ville såklart träffa oss.
Och vi vill ju inget hellre än att krama på honom extra massa.
Så imon på väg till sthlm mellanlandar vi hos pappsen och Helena med lite (enkla) bakelser och MÄNGDER med kramar på lager!

Sen sörrni blir det kalas för Colle.
Ska bli himla mysigt!
Jag har klurat i skallen över tårtan, HUR jag ska dekorera???
Färgglatt ska det vara. Ujuj, vi får se, men jag tror jag vet hur jag ska göra?
Har en ungerfärlig bild i skallen iaf=)

Nu måste jag in i duschen innan jag somnar sittandes.
TREVLIG HELG alla stjärnor!

Inga kommentarer: