onsdag 31 oktober 2012

Mitt lilla projekt =)

Nu har denna typ 100år gamla skolbänk flyttat in hos oss.
Mitt projekt blir till att sliiiiiiipa och måla den vit,
kommer bli KANON och jag är supernöjd med köpet!
Emmie kommer bli eld och lågor när hon vaknar imon bitti, sooom hon väntat på sin 'skolbänk', lillsnorpa ;)

Enda lite hmm sådär är, att jag har alltid varit väldigt anti mot att köpa gamla ting,
jag har aldrig köpt gamla ting, lite spooky tycker jag.
Men aja, det är nog mångamångamånga glada små kiddoz som suttit vid denna bänk?=)

Tack finaste Amartina för att du hjälpte mig att hämta bänken, min guldgumma!

Nu måste jag sova för att orka upp imorn.
Mio härjar som vanligt om nätterna och ögona går i kors när vi stiger upp om morgnarna.

Joooo, o på fredag kväll är det ju den där årliga halloweengrejen ute i Karlslunds herrgård,
det är ETT MÅSTE att åka dit.
Bäcksvart i herrgården/skogen,
bara massa levande ljus, lyktor, marshaller, (lr hur man stavar?), musik, eldshow, äta grillad korv eller vad de säljer och ohh så mysigt!
Förra året var jag o barnen där med Ida och flickorna,
och jag kan garantera att det riktigt bubblade av en harmonisk lyckokänsla i både min och Idas mage efter att vi varit där.
Det var nåt alldeles speciellt med det hela ;)
Sås, vi ses på fredag Ida !

Inga kommentarer: