tisdag 16 oktober 2012

Dagisfoto

Trots att vi var uppe med tuppen efter att lilla Mio härjat halva natten,
höll vi på att inte hinna i tid till fotograferingen.
Emmie envisades med sin frisyr här.
Först skulle lockarna vara fria, men i sista stund ville hon ha en stor knut uppe på huvet sådär, som mamma har, och så en stor blomma i håret till det.
Tänk att en 4åring kan veta så exakt hur hon vill ha´t ;)
Fröknarna ville inte ha mamma  där, lugnast så tyckte dom,
så jag är nu hemma och väntar på att de ska ringa så jag kan hämta mina busfrön ;)
Alltid lika spännande att få se korten sen. Fina minnen !

Jag känner att mina dagar / veckor går så himla fort nu.
jag hinner inte med mina vänner, alls, känns det som.
Känner mig som en urusel vän, och jag saknar ju så många så förbaskat!
Men alla har sitt, eller hur?
Riktiga vänner finns ju ändå där,
även om man inte hinner ses varje vecka eller höras av var dag.
Så här o nu vill jag bara meddela att jag tänker på er och jag önskar att tiden räckte till mer!

Väl såna här lediga dagar så måste man ta tag i allt som ska göras OCH att hinna umgås o rå om sina små.
Just nu är det jobb och familj, hemmet o så,
men nån dag snart måste jag dra ihop mina fina igen för lite tjejmys, skratt & skvaller!

Nehepp, nu ska jag försöka klura lite på Colles tårta, undra vad han skulle gilla???

Inga kommentarer: