fredag 5 oktober 2012

Välkommen underbara helg!




Klockan närmar sig 23 och jag är så gott som klar för idag.
hemmet doftar ljuvligt av vaniljbullar och saftiga chokladmuffins.
Barnen sover faktiskt i soffan, där fick de somna ikäll, det är ju trots allt fredag,
underbara fredag och jag säger bara VÄLKOMMEN lediga helg!
Aldrig nånsin har det nog känts så gött att ha en ledig helg framför sig?
Det blir en helg med fullt hus.
Trångt, ja kanske en smula, 
men vad gör det, för detta hem rymmer mängder med KÄRLEK!
Ska bli såååå mysigt att träffa så många hjärtan imorgon.
Vi räknar med en 17 knodds, hehe, dukar upp i stora rummet och där får de stoja & leka rövare bäst de vill.
Man är liten bara en gång, inte sant =)

Nu måste jag hänga upp tvätt och sen ska jag knoppa.
Imorgon är en ny dag!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hej Sina!

Var det de här saftiga muffinsen du gjorde till martinas möhippa? Dem var otroligt goda, mitt önskemål är att du lägger upp receptet i din blogg, om du vill dela med dig utav det såklart =)

sina sa...

Heej gumman!
jag tänker och tänker här,
VAD hade jag gjort för muffins??
Undra om det inte var kladdkaksmuffins med vit chokladfluff som topping?
Och hallon.

Kan lägga ut bägge recepten!
Glad att du gillade dom =)

Många kramar!