tisdag 9 oktober 2012

Kvällsjobb & Vab

Yesbox, Mioponken snorar, hostar och är hes & trött,
så pappa Micke tar 1/2 dags vab och vi möts i dörren när jag åker mot mitt kvällspass.
Hur Mio mår imorgon och hur vi gör då, vi får la se!?

Mio gick o la sig självmant och det hör ju INTE till vardagen,
så nog e han pluttig lilla älsklingen.
Jag o Emsan passade på att klippa till hennes kalufs.
Jag tog en bra bit + tog litelitelite 'uppklippt'.
Blir lätt att hennes lockar tynger ner hela håret så hon ser ut som en riktig lite rackarunge,
dock en söt rackarunge *ler*.
Och tofsen trasslar in sig och tovor bildas trots att vi försöker vara noga med det där med att borsta ur ordentligt. What to do? =)

Nu ska jag se till o få på mej lite kläder,
hänga upp en maskin tvätt till och gosa med mina små, sen mot sjukstugan!

Inga kommentarer: