söndag 28 oktober 2012

Slappsöndag

Jag & Micke delade på 1 kebabpizza och en Grekisk pizza. Dock fick jag i mej bara kebabhalvan, men mmmm vad go den var! Och finns det nå goare än MJÖLK dagen efter????

Vanlig pizza för de här småkorvarna.
Jag har faktiskt mått bra idag, trött o seg och sliten såklart,
men just inge illamående eller huvudvärk.
Barnen är snoriga och hostiga och Emmie är hes.
Eftersom jag ska göra MR imorgon, får Micke vaba.
Från tisdagen är det min tur, OM di små inte är bättre?

Hur som haver, vi hade en mkt mkt rolig kväll igår.
Sååå GOD plockmat och mängder med mat, go dricka i massa olika smaker.
Vi körde gangnamstyle hela förfesten hehe.
Men när vi väl kom ut hittade vi inga ställen med DANSGOLV!
Eller joo, men de körde bara hårdrock - hur dansar man till det liksom?
Vi drog vidare - för lång kö!
Kom till ett tredje ställen men visst, där hade de inte ens öppnat dansgolvet.
Herregud, en utekväll utan dans - inte våran melodi.
Men vi hade skoj iaf och det är det som räknas.

Nu ska jag försöka tagga ner ett par speedade barn här.
Puss hej,
imon är det redan måndag, vart tog helgen vägen?????

Inga kommentarer: