måndag 15 oktober 2012

Pics




Lilla fröken finemang gräver guld i näsan och just nu såg jag hjälp, hur ser min näsa ut då??? Grotesk! hahaha

Bilder från en tidig söndag morgon.
På lördagen försökte jag med barnen ; imorgon sover vi jääätttelänge va,
så att mamma orkar jobba kvällen sen! ;)
Mina små underbara höll naturligtvis med,
men strax efter 06 plingplong vaknade Mio och väckte både mig och Emmie.
Gomorron då!!!!

Hur som haver,
så har jag jobbat idag, hattat faktiskt mellan avdelningarna pga personalbrist.
Väl hemma stod det tvätt och en smula städ på schemat.
Skrubba och klippa barnen inför morgondagens dagisfotografering.
Micke lagade god köttgryta och vi har haft en mkt stillsam och skön em/kväll faktiskt.

Snart är det nattinatt.
Och sist men inte minst ; GRATTIS till älskade Colin som fyller hela 4år idag.
På lördag kommer vi och firar dig med påmpa o ståt! LOVE


Inga kommentarer: