onsdag 1 februari 2012

Vardagsmys

Idag har vi haft en ledig dag.
Frukost och småhandling på Ikea.
(ja inget större än leksakslådor åt barnen och doftljus å mamma;)
Massa städ och tvätt hemma som vanligt,
handla mat.
Snart ska vi förbereda för lite mat här hemma då Dennis, Maria & deras små söta kottar kommer hit på middag, bus och skvaller.
Härligt med vardagsmys mitt i veckan såhär!

Imorgon är det jobb för mig igen.

På lördags ska jag på bröllopsplanering hos fina Martina.
Då ska det kikas på tärnklänningar, wiiiiiiii!
Tjejerna ska nog vina och gå ut sen,
och jag ska pallra mig hem snällt då det är jobb för min del på söndag.

Måste bara berömma min lilla Emsi-Lou lite som så tappert tar sin medicin även fast det smakar rövva rent ut sagt.
När kuren är klar ska hon få välja nåt fint har jag lovat.

3 kommentarer:

Eva sa...

Lilla pluttan va hon är duktig!!! STOR kram till henne... =))

KUL med tärnklänningar, hoppas min syrra kan gifta sig snart så jag får vara tärna! Coctailpartyt blir uppskjutet pga sjuk farmor så då får vi hoppas du kan komma när jag har det! KRAM fina Sina <3

sina sa...

Ja hon är verkligen så tapper lilla krull <3

Jasså blir det,
oh vad tråkigt gumman om du hunnit planera osv,
men tur för mig då! *ler*
Men kanske lika bra så du oxå får ordentligt med vila nu när du varit krasslig så länge?!
Hur mår du nu?
Kramar

Eva sa...

Ja bättre att det blir lite längre fram igentligen!! =)) Jag mår mycket bättre men har jobbigt vissa dagar med astman och ont i revbenet jag hostat av fortfarande, men det tar ca 2 mån innan det är läkt så det är bara att vänta! KRAM <3