torsdag 16 februari 2012

Torsdag


Torsdag idag och jag mår bättre o bättre.
Dock har jag ff ont men konstigt vore ju annars.
Det skumma är att jag får hemskt ont i svanken,
kanske spänner jag mig?
Orkar inte vara uppe och studsa alltför länge,
men jag har orkat dammsuga smått idag, tvätta 2 maskiner, duscha hehe och lite senare tänkte vi dra ut till pulkabacken en stund.
Nee *ler* jag ska inte dra eller åka pulka,
bara få lite fresh air;)

Imorn är det lovli fredag.
Tänkte att Miklos kunde få helghandla med Mio och jag & Emmie kunde ta en liten sväng på M.berg.
Eller, jag tänkte att Emmie kunde få välja nåt alldeles själv då hon varit så duktig med sina meduciner och förhoppningsvis duktig på läkarbesöket på Usö imon.


Nu måste jag se till o bli piggare igen så vi kan träffas med våra Örebro-hjärtan som vi saknar massor!
Och så vill jag gärna ta kottarna mina och åka tillbaka till storstan snart igen.
Tiden där går alltid på tok för fort!

2 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Vad skönt att du mår bättre och bättre vännen! Skönt att ha det gjort nu. Kramar <3

sina sa...

Aa verkligen skönt att det är över nu=)
Massa kramar <3