söndag 5 februari 2012

Rehab

Jomen det gick ju helt okajj o jobba idag med.
En patient sa till mig idag ;
Sina,jag ska säga dig en sak, det märks verkligen att du jobbat och kan det här med strokar,
jag kan inte förklara hur , men du gör allt så enkelt och så lätt.
Bara ditt sätt att prata, förklara och så lugnt förflytta, det är så rätt och du gör ett så bra jobb.
Jag blev verkligen jätteglad i hjärtat och jag har inget annat än min tid på avd.20 att tacka allt detta för.
Just i den stunden fick jag en sån stor saknad efter mina vänner där,
att få jobba ihop med dom.
Att aldrig egentligen behöva säga nåt utan att det bara som flöt på jämt.
Jag saknar er så väldigt mina flickor!
I vardagen som privat!
Jag är världens sämsta på att höra av mig, men ni finns i mina tankar såså ofta!

1 kommentar:

Laila sa...

Dito!
Miss you a lot......