tisdag 28 februari 2012

HejoHå


Idag ska jag till Capio igen,
för att plocka bort stygnen.
Hoppas naveln har läkt fint!?
Jag har ifs tjuvkikat då jag fick byta förband eftersom jag vart som skinnflådd under tejpen,
och då såg det väl ut o läka fint.
Nog tyckte jag att naveln såg ut som ett stort rövhål,
men det ska väl räta ut sig???? Hjälp! Hahahhaha

Sen kommer fam. Rosbo /Bergqvist hit på lite lek & middag.
Lr middag o middag, till barnens glädje tänkte vi göra pannkakor alt våfflor,
sylt, glass o grädde.
Det e la mumma!

5 kommentarer:

Lela sa...

RumpamageSina!

sina sa...

Javisst,
nu ser naveln ut som ett gammalt rynkigt rövvahål=/
Huhuuujajaaaaa. *s*

Lela sa...

fast det gör min oxå! O så har den liksom en flik, som ett navel-tak, praktiskt om jag skulle få en fläpp och börja köra magtröja en dag när de regnar iofs.

sina sa...

Navel-tak is HOT =)
Vi bildar klubb du o jag hehehhe!

Lela sa...

Precis! Let's bring sexy back!