lördag 4 februari 2012

En dag fylld med KÄRLEK!

Idag är det min 'syster'Johannas & Rogers dag,
en dag fylld av Kärlek, värme och löften till varandra.
Jag önskar er all lycka i världen och ett liv fyllt av kärlek!
Lovelovelove you!

Annars har vi haft en softis dag hemma.
Senare på em åkte jag till Martina där jag fickl träffa de snadra tärnorna för 1a gången.
Lr Bella hade jag ju träffat en gång förr.
Rara flickor, och jag hade inte trott nåt annat heller;)
Vi blev bjudna på god tacopaj och sallad.
Martina testade sin underbara klänning,
hon kommer att vara vacker som få när den stora dagen kommer!
Till kaffet kikade vi på klänningar till oss,
finns mkt fint och vi var nog väldigt enade,
nu gäller det bara bestämma oss för nån=) Skoj skoj tycker jag=)

Jag kom hem redan innan 20 och barnen väntade på mig här.
Vi hann mysa lite till och nu snarkar de så gott såklart.
Och det ska jag ocå göra, alllllldeles snart.

Tack för idag slut för idag, hejdå!

Inga kommentarer: