måndag 13 februari 2012

om op...

Älskar er to the moon and back!

Som sagt,
jag är en aningens nervös inför morgondagen.
Inte minst för att jag hostar.
Kommer de op då och om, hur trevligt blir det när man är nyopererad och hostig?
Fast å andra sidan,
jag hade hemsk hosta när jag snittades och jag överlevde trots att det var apjobbigt.
Men det kan inte bli värre än så iaf! =)
Smärtan är jag inte rädd för,
men narkosen däremot.
Aja, jag har haft och har så mkt annat att tänka på så jag har inte hunnit grubbla så mkt över min op.
Vi får lämna barnen på dagis tidigare imon.
Och så hämtar Ida dem tidigare.
Jätteglad att Ida ställer upp. Och Sarah är säkert med henne.
Bästa systrarna Bjerkenstam!

Nu ska jag ta tag i hemmet här för städa det lär jag inte göra på några dagar sen.
Sen ska vi åka och handla lite.
Om några dagar fyller jag år oxå,
men här blir det inge firande,
inte för att jag firat mina födelsedagar på många år nu.
Bjuda på fika gör jag gärna sen när jag mår piggelint igen,
men som sagt, inget o fira och inga presenter önskar jag mig.

Nu säger jag puss o hej,
hör av mig så fort jag tyar igen.

Lovelovelove

2 kommentarer:

Laila sa...

Lycka till idag! Allt kommer att gå bra. Ta fram din fighting spirit (+ kuddar att hålla mot magen) så klarar du hostan trots att du är nyopad.
Massor med kärlek till bästa Sina

sina sa...

Massa kärlek till dig Laila <3
Och tack för triptrap-grejen till Mio!!! <3 Love u