onsdag 15 februari 2012

Snart fit for fight igen


Operationen gick bra.
jag var dödens nervös inför nedsövningen,
men hade så himla duktig personal runtomkring mig och allt gick väldigt fort.
Här får du lite intravenöst,
inget du kommer sova på men du kommer att känna dig lugn.
Sen direkt därefter kom masken,
sköterska klappade mig på huvudet och sa att jag finns här helatiden.
Nån sekund efter sa narkosläkaren SOV SÅ GOTT,
sen minns jag inget mer!

Jag kom hem tidigt på em igår,
hade ganska ont, RIKTIGT svullen och det bränner som värkar,
men har bra smärlindring med mig hem.

Jag har sovit väldigt mycket känns det som och nu har jag suttit här i max 10min och känner att jag måste lägga mig igen.
Så 'natti' mina vänner.
Jag mår helt okej och tycker det är skönt att detta är över nu!

1 kommentar:

Laila sa...

Oh, vad skönt att hör att du mår bra trots omständigheterna. Ny får Micke pyssla om dig och se till att du mår bra. Vila och tänk på att inte lyfta en massa nu så att du sabbar op.
Kramis