torsdag 2 februari 2012

Torssta

När jag vaknade imorse snöade det så fint ute, me like!
Arbetsdagen gick la bra och jag skulle varit ledig imon,
men tog på mig ett pass ändå.
Dock jobbar jag bara 7-14 imorgon.
Skönt o sluta tidigt en fredag!

Mio är lite halvkrasslig här,
med Emmie däremot börjar må bättre i sitt eksem, hejaheja.

Hur som,
jag var väl hemma typ 16.15,
sen drog vi ut för lite stjärtlappsåk och Micke drog iväg o handlade under tiden.
Jag är TRÖTT på mitt röda hår,
så jag bad honom köpa en brun färg till mitt svinto.
Nu sitter jag med färg i håret,
det ser mörkt ut! Och det ser som mörkgrått ut, godegud vad håller jag på med????
Nu vill jag bara tvätta ur färgen så jag kan få lägga mig o sova!

Imorgon är det fredag, veckans bästa dag.
Älskar fredag em / kvällar!!!!

2 kommentarer:

Laila sa...

Nå, vad bidde det för färg. Vågade du gå till jobbet eller?????;)
Hoppas du får en bra helg!

Kramis

sina sa...

Det bidde mörkt och ja haha jag har joppat sej idag o ingen märkte ens att jag hade ändrat hårfärg hahahha
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam