onsdag 22 februari 2012

Sammanträffanden?





Dagen har gått tjoptjoptjop.
Mio pendlar mellan piggelin och höga febertoppar.
Emmie är fortf frisk.

Det hände en skum sak,
natten som var drömde jag om Martina, och att hon inte var nöjd med sin brudklänning,
i drömmen var hon mest bekymrad över livet på klänningen,
överdelen alltså.
Jag tänkte inte mer på det under dagen,
förrän jag får ett sms från henne där hon förklarade att hon kanske inte var helt nöjd med sin klänning och funderade på att köpa en annan???
Drömmen slog mig direkt och jag fick en smula gåshud,
för Martina har inte på NÅT vis visat missnöje över klänningen sin och jag själv tycker att den är otroligt vacker.
Ett märkligt sammanträffande där eller vad?????

En annan sak,
senast imorse satt jag o kikade på hus som uthyres och efteråt loggar jag in på fb och där har Sarah minsann länkat mig ett sött hus som hyres ut!
Jag har inte pratat med henne om att jag nån gång kollat på sånt.
Ännu ett lite märkligt men lattjot sammanträffande. Eller telepati?? *ler*

Förr i tiden var jag med om såna här saker med tex drömmar,
men nu var det looong time ago.

Jajja, det var det jag hade att komma med idag,
intressantare än så blir det inte;)

Låten nedan och över gör mig sååååååå glad! LOVE IT!

2 kommentarer:

Laila sa...

Sina, jag tror att du har varvat ned lite grand nu när du är sjukskriven och då "kommer dina förmågor" tillbaka. "Förr", på gamla tiden i telge hade du mycket av de här förmågorna. Gud, nu lät det som du är 150 år men du vet vad jag menar, eller hur....
Kram

sina sa...

Men vet du gumman,
den tanken slog mig oxå faktiskt.
För det är inte de enda grejerna som hänt de senaste dagarna,
men resten kan jag berätta privat till dig.
Märkligt märkligt.
Love u!