torsdag 9 februari 2012

Imorgon


Imorgon tar jag mina små busungar och åker till Sthlm.
Finlandsfamiljen kommer ju över dagen, KÄRLEK!
Och Loijsan o Mili kommer dit, och mina pojkar såklart.
Jag har försökt få tag på pappa hela em/kvällen nu,
men ingen som svarar!
Tänkte att jag kunde ha plockat upp honom så han oxå fick följa med o mysa med oss.
Det verkar som att jag o kottarna blir kvar över natten.
Hos Joni, Loijsan & lilla Mili.
Känns gott och få en smula kvalitetstid sådär,
händer ju inte alltför ofta!

Nu ska jag packa väskorna så vi kan dra tidigt på morgonen=)
Pusshej trevlig helg!

2 kommentarer:

Lela sa...

härligt!! det behöver du lila kompis!! tanka säleke nu :)

sina sa...

Jag ska tanka allt va jag kan!
Och nästa månad ska vi tanka ihopp du o jaa=)
Pyssen & kramen fina du!