söndag 19 februari 2012

En lugn helg

Japp, vi har haft en lugn helg i hemmets trygga vrå.
Jag har blivit ett år klokare, eller, ett år rikare iaf;)
Jag har inte varit mkt för att fira på flera år nu och eftersom jag inte mått tiptop och inte orkat baka osv så har det inte blitt nå kalajsande här int.
Idag dök dock bästa Jenny med sin fina fam upp med kaffe o gókakor och det var som att jag fick nya krafter igen. Lovelovelove.

Åren tar ut sin rätt??? ;
igår satt jag med tishan på (inget under) o böjde mig framåt litegranna,
Emmie tittar på mig bekymrat och tittar ner mot min byst,
sen säger hon, oj mamma, ska jag hjälpa dig bära?
Hahahahhahaha godegud den där lilla flickan alltså, vart får hon allt ifrån???
Nejtack gumman, sååå tunga är dom inte!!!! Hahahahhahaha

Jag är toksvullen, öm o hård om kistan,
men mår ändå bättre o bättre i magen för varje dag, känns gött!

4 kommentarer:

Laila sa...

Men Sina du är ju i din bästa åldern nu, 25;.
Oh, barnen och deras kommentarer. Matilda sa till mig en dag:
"Sätt på dig behå mamma. Dina tuttar hänger så.....men de är mjuka och gosiga"
Ja,ja det är bara att inse att åldern börjar märkas på kroppen.

sina sa...

Hahahahhahah men Laila,
mjukt o gosigt e bra!!!=)
Kram från banantutten, hahahhaha

Linda & Nova sa...

Men vännen, har du fyllt år??? GRATTIS!!! Sånt måste du ju skriva så man vet :) Hoppas att du i allafall känner dig bättre i magen. Många kramar

sina sa...

*Ler', taaaack hjärtat;)
Inget o fira längre vetty=)
Jag känner mig bättre i magen, lite gul o blå men sånt försvinner ju=)

Massa kramar