onsdag 21 mars 2012

Snart 4 år!!!!!


Idag har lilla Emsi-lou varit känslig och väldigt trött och tagen.
Då tänkte jag att jag skulle göra henne lite glad och vi började planera hennes kalas.
Tingeling-tema har hon sagt länge nu,
så Tingeling it will be;)
Ska testa göra ett par 'nya slags tårtor',
får se hur det slutar?=)
Hur som så frågade jag,
men vad vill du ha när du fyller då?
Tingelingkalas så blir jag glad!
Joomen vad önskar du dig i present?
Hon tänkte o tänkte,,
-nagellack kanske mamma?
Oki det kan du få ;) Vad mer?
-Femti kroonor mamma? Då kan jag spara dom i Pippi-plånkan!
Eller stora tissar som mamma? Men neee det vill jag inte ha, jag är ju bara en liten flicka!
Jadu Emmie du är liten och tissarna växer tids nog! *ler*
-Eller en Barbie, deeet skulle jag önska mig!
Fast,, jag skulle älska Tingelingkalas med Ebbe Lea Disa Mili Colle Natalie Alicia Viggo Ebba Meline osv osv (rabbla upp alla sina vänner), DET skulle jag tycka om mamma,
och så pop corn! DET ÄR ROLIGT!

Så jag tror att den där presenten kvittar egentligen,
så länge vi har lite kalas med alla goa små vänner=)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, brukar läsa din blogg ibland och sett att eran lilla flicka lider väldigt utav kliande utslag. Har ett tips på en salva som finns på hälsokosten som kanske kan hjälpa henne. salvan heter Rapsodine kunzeakräm kanske värt ett försök!? Hoppas hon snart blir bättre.

Yasu/Tiera sa...

Oii sulonen Emmie!! :)

sina sa...

Ohh tack snälla rara!!!
Alla tips är mer än välkomna och jag/vi är beredda att prova allt!
TACK !!!!
Och många kramar <3