onsdag 14 mars 2012

Min tur

Igår mådde jag knast hela em.
Vid 17 däckade jag i soffan,
kände att rör jag på mig nu spyr jag.
Micke tog in barnen på rummet o lekte där med dom och när jag öppnade mina blå typ en timme senare trodde jag att min sklalle skulle explodera, mådde illa, magen gjorde ont och febern börja stiga.
La mig strax efter 19 med barnen och ushofyyyyyy så ONT i kroppen jag hade inatt,
kunde knappt röra mig.
Vet inte hur pass hög feber jag hade för jag orkade inte röra mig nånstans?
Idag konstigt nog mår jag bättre.
Känner mig svag o skakis, men jag är uppe på benen iaf.
Vad är det för konstiga basilusker som härjar runt????

5 kommentarer:

Lela sa...

nää! usch krya på sej lilla sejjen!!!

KOm hit och krilla lite snart vettja!

sina sa...

Jatack gääärna;)
Hur har ni det framöver? <3

Linda & Nova sa...

Men vännen då. Hoppas du mår bättre nu :) KRAM

Lela sa...

Mars verkar tyvärr kört som bajs :( MEN i April blire vackert o varmt så vikan vara ute och röjja-lainen!!!

sina sa...

Vi siktar på april söta!
April e lattjot! <3