lördag 31 mars 2012

Saknad



Jag sitter här hemma och funderar...
Jag saknar de mina där hemma mot 08 varenda dag,
men ibland blir saknaden så himla stor!
Idag gifte sig Olle & Angel,
och mina raringar är och firar dem nu.
Jag bad Loijsan skicka bilder så att jag får vara med ens en smula *ler*.
Känner sån lycka när jag ser dom,
samtidigt som hjärtat blir så otrooooligt tungt för jag önskar ju så av hela hjärtat att jag också fick vara med dom.
Det var ALLTID vi förr i tiden!
Men tiderna ändras ju, så är det.
Och det ändras inte till det sämre, inte så jag menar.
MEN, mina stjärnor från tokstan fattas mig.
De fattas mig så fruktansvärt mycket.
Huuuuu vad jag saknar er!!!!!!

Hoppas ni har det RIKTIGT kul ikväll.
Ta en gódrink eller två för mig och dansa så skorna ryker! =)
Älskar er!

Inga kommentarer: