lördag 24 mars 2012

Livet


De är mer vilda än tama *ler*,
de slåss nästintill jämt om mig( och allt annat för den delen med), drar i käderna, klättrar på mig, för båda vill ju vara närmast.
Att jag säger 100ggr om dagen att mina armar och min famn räcker gott o väl åt båda,
hjälper inte, orden flyger in örat och ut genom andra,
sen är det brottning på hög nivå igen.
Min mamma! Nee MIN mamma! Min bästa vän! Nehee mamma e MIN bästa vän!
Ofta slutar det i tårar, men ofta slutar det även i okejj bådas bästa vän,
allllla är bästa vänner!!! ;)
Och så ska det gruppkramas;)
Det är en hel del trots och ljudnivån är hög!
Båda är i en väldigt känslig fas just nu så stooora tårar är något vi ofta ser här,
men efter nån sekund är det bra igen.
Många många dagar är det kaotiskt här kan jag tycka.
Men det är en helt underbar kaos!
Trots 100dB i ljudnivå och fullt ös hela dagen lång,
älskar jag dessa 2 underbara barn så in i norden och jag kan lr vill inte ens föreställa mig ett liv utan dom!
De är energiska till tusen, det är inte bara jag som tycker så,
men de har redan så goda och varma hjärtan, trots att de är så små.
De är hjälpsamma, snälla, omtänksamma, roliga, knasiga och alldeles alldeles underbara;)
// direkt taget från mitt mammahjärta ;)

Inga kommentarer: