lördag 17 mars 2012

Älskade tösa ....

Lilla tokfia, min vackra vackra lilla flicka.
Vi kämpar som tokar här med Emmies eksem.
Nu har hon ätit Heracilin i några dagar,
först trodde jag att det började vända, men icke sa nicke,
nu verkar inte ens pc´n bita?
Idag har hon faktiskt sagt att hon har ont i händerna,
annars klagar hon just aldrig.
Sen viskade hon till mig ; mamma om vi åkte nånstans där det är varmare och skönare,
kanske jag kunde läka bra då?
Hon måste ha hört mig säga det till Micke.
Älskade lilla.
Håret växer som ogräs på snorpan iaf ;)

Idag har vi inte gjort många knop utanför hemmet.
Bara handlat faktiskt.
Men hemma har vi pysslat o fixat o donat och dagen har bara försvunnit känns det som.

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Voi että, toinen jaksaa olla niin ilonen ja hymyillä :/ <3
Voi ku löytyis joku apu noihin pian!

sina sa...

Ei se paljon ikinä valita.
Mut eilen se kuiskas mulle kun Micke pelas lotolla ja jotaa sano et jos voittais rahaa,
ni Emmie kuiskas mulle ;
lähtäis jonnee missä on lämmintä niin mä parantuisin äiti.
Arvaas sattuko sydämmestä silloon??