måndag 5 mars 2012

Inga bebisar längre?

Nee, vi har inga bebisar längre i detta hem.
Idag gjorde Mio tom nr.2 på toa och ja,
han ska sitta på vanliga toaletten för på pottan kan man ju inte sitta;)
Han knallar runt här hemma i sina storakillen kalsonger och ser så stolt ut *S*.
Vart tar tiden vägen??
Hur som, gör mina små mig väldans stolt;)

Idag har jag hunnit ringa på ett par jobb.
Sommarens arbetsveckor är klara,
men än har jag inte fått nå schema.
Jag kommer jobba mest hela sommaren,
men en smula ledigt får jag med min lilla familj där i slutet på juli / början på augusti.
Vi har som vanligt planerat att åka en vecka till underbara Kulamaa (Finland),
OM inte planerna ändras =)

Min naveln har varit tejpad sen stygnen togs,
för att ärret ska bli fint.
jag ska fortsätta tejpa ett tag till,
MEN nyss kikade jag på ärret efter duschen och oj vad fint de har gjort!
Syns ju knappt!!!!
Tyvärr har jag haft en piercing i naveln och sånt är ju inte så fluckert efter att man varit gravid,
men det e luuugnt ändå;)

Idag fick vi brev från öron-näsa-hals ang Emmie.
Hon ska bli kallad inom 4 månader! 4 MÅNADER!!!!!
Vi har väntat på tid sen förra sommaren!
Senast förra natten låg jag o lyssnade på hennes andning o tänkte ;
MÅTTE HON FÅ TID SNABBT!
Lilla lilla snorpan.

Inga kommentarer: