måndag 12 mars 2012

Goooosfrabaaaaaaa!

Jag var på Ånstbacken idag för lite intervju.
Gick bra tycker jag,
men vi får se om och när inskolningen blir?
Nu är det ju så att det INTE är så skoj att skola in en timmis som inte kan hoppa in ströpass utan måste ha arbete veckovis,
vilket jag verkligen måste om vi inte ska gå back tusenlappar.
SKITREGLER o ännu en gång är jag SÅ NEDRA TRÖTT PÅ DETTA!

Såså, nu har jag fått spy ur mig det, då kan jag gå vidare;)


Jag kan rehab, och jag älskar att jag jobba med rebah,
men jag vill lära mig mer!!!!

Idag har det varit helt UNDERBART väder!
Sol gör mig glad! Hoppas på fortsatt sol!!!

Joo, så fick jag sommarens arb.veckor nu ;
Blir till att typ jobba 4v, ledig 2v, jobba 2v, ledig jobba ledig jobba ledigjobba and so ooooon.
Jag avslutar 1a perioden med helg, sen åker vi nog till Finland jallajalla för att komma lagom hem till Manges & Martinas bröllop ;)
Sen JOBB igen.
Blir la bra det?!

Inga kommentarer: