fredag 9 mars 2012

Jag & mina små




Jag och mina små troll har haft en heeelt underbart mysig och lugn freda kväll.
Barnen var så på och dukade med mig,
men inge mat slank ner!
Emmie tog 2 st små chokladbitar, sen var det bra.
Mio smakade på några godisar och spottade ut dom.
Nu har Mio ätit ytterst lite sen i onsdags, inte ens älsklings-vällingen smakar=(
Vatten och saft har jag fått i honom, men thats it.
Han är uppe på benen men han är så väldigt väldigt lugn jämfört med hur han brukar vara.
Och idag har han igen klagat över ont och tar sig på magen.
Är han inte piggare imorgon ringer jag jouren!!!!
Även Emmie var dålig i magen idag.
Älskade små barn.

Jag trodde att jag fått tillbaka mina vildar imorse,
men efter nån timmes bus var det lugna gatan igen.

Hur som, trots krångliga magar har vi haft en toppen kväll.
Suttit i soffan omslingrade och tittat på en häxa i familjen.
Den var spännande och alla tre satt vi still under hela filmen,
hur ofta händer det liksom? *ler*

Hoppas lilla pappa Micke har det trevligt nu, det är han värd=)
Nu ska jag alldeles strax hoppa i kojs, men först ; en sval dusch.
KRAM