torsdag 29 mars 2012

Bra dag trots skallebank





Idag har jag haft sån huvudvärk hela dagen,
men det vart en bra dag iaf.
På em var vi ute en sväng, BLÅSTE KALLA VINDAR!!!!!
Micke drog iväg senare på em och jag kände hmm jag har rastlösa barn, vad gör vi nu?
Tänkte precis börja klä på oss för lite utelek,
men då smsade Sarah och jag chansade ; vill ni komma hit???
Och söta Sarah & Sussi kom hit bums!
Älskar när det inte krävs nån planering och älskar när folk inte är svåra utan faktiskt kan komma på fika utan att man måste bestämma flera dagar innan!
Jätteglad att ni kom!
Och barnen fick 2 raringar att hänga o klänga på medans jag fick vila mina armar, axlar, ben och kläderna fick sitta där de satt i några timmar, hahahha=)
Jätteglad att ni kom!
barnen somnade bums efter vi sagt hejdå ;)

4 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Nej, men vad har hänt med lillkillen? Plutten <3 Kram

sina sa...

Syskonkärlek vetty,
han O emmie tävlade mot soffan o han fick sej en putt,
ramlade o slog huvudet SÅKLART i ett sånt gångjärn!!!
Kunde gått riktigt illa det där =(

sina sa...

Hur mår ni nu? Kramar

Linda & Nova sa...

Aj då. Lilla killen! Tur att det gick bra ändå. Jo vars...det går åt rätt håll. Lite smått sliten...men det blir nog bra snart. Kram