lördag 3 mars 2012

Ines dag



Här förbereder jag 1511 bullar till min guddotters dopfika ;)

4 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Miiiitä mitä
kauheesti oot leiponnu siellä!!
NAAAAM
oot niin ahkera <3

Laila sa...

Ines skall vara glad att få dig till gudmor...vad du kommer att skämma bort henne.

Bagare/konditorn Sina det ni...
Sina, nu får du prata med Arbetsförmedlingen, så att du får gå en betald utbildning så att du kan bli konditor. Det verkar vara ditt kalla att baka och fixa. Jag har sagt detta förut men det kan upprepas.
Kram

Linda & Nova sa...

Goooottttttiiiiii!!!! Så fina vännen :) kram kram

sina sa...

Jamen tänk om man kunde få göra sånt man tycker e roligt som jobb liksom, vore ju helt wunderbart!=)

Och tack älskade Laila,
jag ska nog göra mitt allra bästa för lilla Ines <3

Yasmine juu leivoin vähä niihin Micken veljentytön nimiäisiin;)

PUSS PÅ ER!!!!