lördag 10 december 2011

Knas


Älskade små knasungar!
Emmie älskar verkligen att klä ut sig, inte bara till princessor och ballerinas utan till lite allt möjligt=)

Jag har mått som en påse skit inatt och fick sovmorgon tacktack för det!
Halv 11 slog jag upp mina svullna blå,
kände mig piggare, dock inte så värst mkt kryare.
Bihålorna gör ont och jag svettas och fryser om vartannat.
Försöker hälla i mig vatten och vitaminer (som nu är slut).
Tänkte att jag är nog frisk imorgon så jag slipper svika mina arbetskompisar,
men nää, Micke sa ; RING NU FÖR F-N!
Och jag lydde honom, sjukade mig imorgon.
Jag orkar det mesta tro mig, men nu får jag faktiskt tänka på de sjuka patienterna som redan är så utsatta + mina kollegor.
På måndag är jag ledig, ska ju till Kirurgen då.
Och på fredag är det kvällsjobb,
då borde jag vara frisk iaf!

Idag missar vi Gretas kalas pga mig, ledsamt,
men jag kan inte åka dit och andas mina basilusker på alla små liv och Micke får jag nog inte iväg helt själv? *ler*
Vi får se vad denna dagen kommer med,
måste väl hitta på nåt med di små iaf.
Behöver ju inte liksom vara nåt jätteavancerat!

2 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh sovmorgon, härligt <3

sina sa...

Sååå välbehövligt!!!=)