fredag 9 december 2011

Inte på topp


Imores trodde jag mej må bättre,
men ack så fel jag hade.
Bihålorna och huvudet gör ont som fääsiken och tempen pendlar.
Men, jag har lyckats ta mej igenom denna dagen med utan nå större bekymmer.
Jag o kottarna var på baksidan en timme på morgonen och gjorde en sån fin snögubbe + snölykta, som för övrigt håller på att smälta/regna bort nu.
Efter det var både jag o barnen helt färdiga,
så vi la oss för lite vila.
Efter att lilla pappa kommit hem åkte vi o käkade + helghadlade.
Jag var till apoteket o köpte mirakelmeducin om man har besvär med bihålor,
den borde hjälpa snart!
(jag har haft båhålsinfl sååå många ggr)
Barnen fick plocka på sig lite doodis och Emmie ville ha nån Kalle Kunskap spel, så det köpte hon med sina alldeles egna pengar och hon var så himlans nöjd;)
Just nu känns det som att min skalle ska sprängas i 1000 bitar,
så jag säger tjilivippen, ha en underbar fredag kväll alla rara!

Inga kommentarer: