söndag 18 december 2011

Klockan är tidigt!


Klockan är tidigt och jag är trött men kan inte sova då jag fått en hosta från h.vetet!
Jag hostar så revbenen ömmar och det känns som att jag ska få en hjärnblödning när som.
Annars är jag hyfsat pigg!
Men istället för jobb och att jag hostar på mina stackars patienter idag får jag snällt traska iväg till farbror Dr.
Nedrans skit!
På 5v är det 3dje gången jag är sjuk nu! INTE KUL!
Men inte mkt o göra åt, tyvärr.
Jag skäms som en hund när jag ska ringa till jobbet o sjuka mig,
men å andra sidan vet jag att de ändå skickat hem mig om jag visat mig där.
Jahaja, då får vi ta denna dagen i julpysselns & alla måsten´s anda igen då,
för TID till fix o don här hemma, det behöver jag verkligen!
Inte alls hunnit med det jag egentligen kanske bör ha gjort.
Sås, det finns nå gott i allt ont, eller vad säger man?

Inga kommentarer: