måndag 26 december 2011

Julen är över...

Jahaja, 3 underbara juledagar har bara svichat förbi.

Idag hade vi Mange Martina och lilla söta Ines här en stund.
Martina hade med sig *tadaaaaa* sin brudklänning! UNDERBAR!
Jag hjälpte henne att få på den ordentligt och vi tog lite kort.
Ajajaj så vacker hon kommer vara som brud!=)
Jag tycker att det är så himla skoj att få vara med och hjälpa och planera och vi alla inblandade får verkligen försöka se till att det blir en helt perfekt dag för bruden.
Och Mange också såklart=)

Imorgon är det jobb för min del igen då.
Känns en smula träligt, men det kommer o gå bra!

På onsdag kommer Maria, Dennis o di små hit.
Lr om vi ska dit?
Hur som ska jag få snosa på en helt nykläckt liten gosse=)
Än har han inte fått nåt namn, men jag tänkte på ett visst namn DIREKT när jag såg honom.

Nehepp, nu ska jag o Miklos försöka se på film, får se hur länge jag orkar.
Hoppas alla har haft en heeeeelt underbar jul!
Det har vi =)

Inga kommentarer: