söndag 25 december 2011

Julens bildbomb!


Tidigt på julaftons morgon =






På em =
Mio är sååå lycklig över den galna kaninen som han fick utav farmor ;)

Nu har alla nära & kära anlänt!
Dags för massa mat & Kalle Anka ;



Den finska tomten kom och han roade både barnen & de vuxna =)
Han var så grymt bra så jag gick o fnittrade för mig själv resten av kvällen tror jag.
Joona är så kvick på roliga kommentarer och har jämt svar på tal,
han har verkligen förmågan att underhålla,
men det är klart, tomten vet ju o kan allt ;)

Carro ser helt kär ut i tomten=)

Emmie står och studerar o studerar.
Sen viskade hon till mig, mamma jag älskar tomten!
Jag ville pussa på honom men han hade så mkt hår i ansiktet.
Men mamma, joulupukki från finland är lika samma som Joona!?
Nee sa jag, tomten hade ju stor mage och det har ju inte Joona!
Hon funderade ett tag, mmm nee har han inte,
men jag såg det på munnen och ögonen.

*ler*
Juldagen, firande med Örebrohjärtan =


Alla blev mätta kan jag lova =)

Så mkt gotta!


De nyförlovade! Grattis igen finaste Ida & Jimmy, så glad för er!


Gissa om jag blev glad över dessa tårt/kakfat!!!!!!!!!!!! Överlycklig!
Jag verkligen ÄLSKAR sånt!
Sussi, Sarah & Ida hade köpt alla dessa 3 till värden som de sa.
Underbara rara, ni är guld! Tacktacktack!
Vi har verkligen haft en toppen jul!
Allt har flytit på så fint och vi har haft 2 UNDERBARA dagar med människor som vi älskar.
Barnen har fått så mkt fint och jag har fått så mkt fint så det inte är klokt!
Ikväll kan jag somna gott med ett nöjt leende på läpparna.
Imorgon får vi besök av Mange, martina & lilla Ines.
Ska ha lite lilljul med dom oxå.
Längtar efter att få snosa på lilla sessan!

Tack ännu en gång till alla för en helt underbar och perfekt julhelg! Lovelovelove!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej Sina =)
tack tack...ja hua va gubben min jobbat å slitit med bygget så skönt att vardagsrummet e klart nu e det loftet kvar..men men det får ta sin tid e int esamma stress med det......klänningen e ärvd från party syster Johanna =) hahahaha så vet ej var å när hon köpt den ...men säkert från hm eller nelly....ser att ni oxå haft en underbar jul med massa god mat å familj =) Kramar å Gott Nytt År =)

Linda sa...

Hej Sina =)
tack tack...ja hua va gubben min jobbat å slitit med bygget så skönt att vardagsrummet e klart nu e det loftet kvar..men men det får ta sin tid e int esamma stress med det......klänningen e ärvd från party syster Johanna =) hahahaha så vet ej var å när hon köpt den ...men säkert från hm eller nelly....ser att ni oxå haft en underbar jul med massa god mat å familj =) Kramar å Gott Nytt År =)