lördag 3 december 2011

Min dag =

Efter mitt pass idag kom farfar hit och barnvaktade så jag & Micke kunde handla lite julklappar mm=)
Jag fick en livslevandelitenhalvfinne på rumpen ;)
Mio har postat paket till Mili (fast det var igår)
Julekläder inför Luccetåget införskaffade ;
Och så unnade jag mig själv två söta lyktor som raraste Alex gjort!
Dom är sååå fina och ger ett tokmysigt sken i verkligheten.
Sen har jag hunnit tvätta lite o plocka här hemma.
Slå in klappar.
Och pyssla och lattja med barnen.
Emmie gjorde jättesöta julkort som vi måste posta innan jul=)
Lillsnorpan har gått o dragist på sig snor o hosta,
får se hur länge det dröjer innan vi andra blir drabbade?
Eller så blir vi inte det alls!!!!
Imorgon är jag ledig och jag hoppas att kottarna vill sova en smula längre imorgon.
Sen tänkte jag lussebullebaka OCH att jag o Micke skulle hitta på nåt med varsin liten,
så de får nån timme egentid iaf.
Efter det kan vi allihopa göra nå skoj.
Imorse fick jag förresten skrapa rutorna,
så snart borde vi välla få lite snö??=)
Puss hej!

Inga kommentarer: