söndag 4 december 2011

En smula schleten

Idag känner jag mig en smula schleten, men glad är jag för det!
Jag tog med Emmie till M.berg så hon kunde glutta på vad hon ville,
kanske kan tomten komma med nåt utav dessa saker?=)
Hon blev helt kär i en galen apa på BR-leksaker, hehe.
Sent på em bakade vi en Frozen cheesecake med pepparkaka och så gjorde vi flera små cheesecakes och kottarna tyckte det var kul.
Det var för sent för att börja med lussebaket,
så det tar vi imorgon då vi är lediga, förhoppningsvis.
Jag jobbar evt tisdag men annars från ons och så resten av veckan.
Evt ledig på lördag.
Blir bra med en ledig dag imon så barnen får kurera sig för det verkar inte bättre än att en förkylning dragit över oss.
Barnen snorar och hostar och jag känner mig helt 'tjock' i huvudet.
Micke säger att de lovat oss snö till imon?
Vore väl helt underbart!
Justja, där strax innan 17 plingade det på dörren och där stod lilla Annica med sin Jimmy.
De kom in o tog en kaffe och fortsatte sen mot O helga natt.
Jättemysigt med en sån där liten snabbvisit !!
Det var allers för idag ;)

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Mikä ihana pitkä tukkanen tyttö siellä on <3

Martina sa...

Hello
Mys ni har det då, nja granen är ännu inte på plats! Tror den kommer inhandlas nästa vecka. Man hinner liksom inte annat när jag jobbar som jag gör (i tid och otid) och P jobbar hela dagarna! Hujame, nästa år får vi nog planera lite bättre!
kram kram