torsdag 8 december 2011

Fääsiken!

Jag jobbade igår men ju längre dagen gick desto mer snorig/täppt & tjock i huvet vart jag.
När jag kom hem rann ögonen o jag nös nös o nös och hade sån hemsk huvudvärk.
Aja jag går o sover tänkte jag tidigt på kvällen,
så jag kan förhoppningsvis vakna glad o frisk!
Men natten var bajs, dock mår jag bättre just nu,
men jobbet ville ju naturligtvis inte ha dit mig snorandes,
även fast jag sa såklart att jag orkar,
men jag skulle inte heller vilja jobba nära snoriga sture liksom.
Är man sjuk så är man,
men tycker att det SUGER!
Jag gillar verkligen vardagslullet med jobb & dagis o ja ni vet.
Men nu är det som det är!
Jag ska följa Carros råd ; gräm dig inte över sånt du inte kan förändra ändå!
Ska försöka göra denna dagen till nåt bra ; mys med barnen, helghandling och fredagsmyyyys! =)
Mår jag bättre imon ska vi på kalas och på söndag vankas det jobb

Inga kommentarer: