onsdag 1 juni 2011

Tröttmössor








Inatt har jag hostat hostat o hostat!
Tror det tog 1,5tim för mig att somna, hostningarna tog lixom aldrig slut!
Man blir ju helt knäpp i huvudet!
Hur som har barnen sovit hyfsat gott och emmie pratade massor om sin klocka i sömnen *ler*, ta bort klockan mamma, ta bort den dååååå! Sen hör man mio ; NEE-E!!!
Haha
Mio vaknade kl.06 och Emmie strax innan 07 !
I 3år har vi haft tokigt tidiga morgnar,
allt mellan 04.30 - 05.30.
Det har hänt endast ett par ggr att barnen sovit typ till 07.
Men nu sörrö i typ 2v tid sover barnen till typ efter 6 iallafall.
Emmie vaknar gärna där vid halv 7 - 7.
Varför just nu när det är dax för mig att börja jobba och jag blir tvungen att väcka sötnosarna tidigt?
Böööh, jobbigt för dom, MEN det kommer gå bra!
Emmie är öm i sin handled efter fallet igår och hon börjar bli blå, stackars snorpa!
Hon rör armen+ handen fint,
men hon vill inte att man tar på den.
Lilla älsklingen, alltid är det nåt!

Imorgon kommer Johanna hit, sent på kvällen dock,
tar ju en EVIGHET att köra ända från Luleå!
Hur som längtar vi väldigt!
På lördag åker vi till El Stockholmo yeey!
Mellanlandar i tokstan för att plocka upp några hjärtan och för att träffa lilla Åsa & hämta en sulky till Mio.
Blir toppen för då kan vi ha med oss den till Finland!

2 kommentarer:

Laila sa...

Stackars lilla Ems. Men ett stort hematom kan göra nog så ont. Oh, vad härligt för dig att få träffa de dina.

sina sa...

Ja hon e verkligen jätteöm stackarn=(
Mmm, synd att vi inte hinner komma o kramas med er,
egentligen skulle det inte ens riktigt vara läge o åka denna helgen,
men jag måste lämna alla bebisaker till yasmine som kommer från finland.
Jag har själv uppskattat all hjälp så nu blir jag glad att kunna hjälpa nån annan som du hjälp oss=)
Miss you!