tisdag 21 juni 2011

kakka potta

Jojjomen, lilla Mio är visst inte så liten längre?
Han tom la en liten nr.2 i pottan idag, haha, duktig kille!=)

Så trött som jag har varit idag efter jobbet kan jag inte komma ihåg när jag varit sist?
Godeguuud, hade jag stängt ögonen ståendes hade jag nog somnat?
Natten var smått jobbig, sen upp tidigt, det gick bra,
men tröttheten kom sen på em.
Imon jobbar jag tidigt igen men jag jobbar lyxpass, bara 5 tim,
så det ska nog gå=)
Klockan är snart 20 o jag tänker faktiskt säga natti!
Trots Emmies 100 TYCKA TILL PAPPA (lycka till) imorse,
kuggade han uppkörningen, stackarn,
men han är på´t igen ändå, nytt prov nästa vecka hejaheja!

Krya på sig pussar till lilla söta älskade Didden som åkt på Rs-virus. *pusspusspuss*

1 kommentar:

Therese sa...

hehhe duktigt Mio =)