måndag 27 juni 2011

Ledig


Idag efter jobbet åkte jag o hämtade mina söta vildar,
vi åkte hem o packade ner badkläder o lite ätbart och knatade bort till plaskis för bad!
Nu tror jag att underbara sommaren är här, PÅ RIKTIGT!

Imorgon är jag ledig !
På fm blir det lekdate med Annica & hennes små söta.
Inte träffats på 2v tror jag?
Ska bli mysigt!
Och ute ska vi vara hela dagen har jag bestämt.
Och på onsdag ska vi förhoppningsvis få leka med bästa Ida & flickorna=)

Vad annars?
Mio fortsätter fint med sin potträning=)
Och han blir mer o mer viljestark den lilla pojken.
Emmie fortsätter med sina roliga kommentarer vilka OFTA får mig att skratta.
3års trotsen fortsätter den med huhuuuujajaaaaaaa.
Och alltsom oftast är våra små som katt o råtta här hemma,
men trots att de inte kan låta bli att reta varandra till max så kan de inte heller slita sig ifrån varann.
ALLT ska göras tillsammans, hand i hand=)

I helgen MÅSTE jag komma iväg till tälje!
Vet inte hur jag ska lösa det, för mitt liv är inte så ofta barabara,
men jag VILL o jag MÅSTE!
Nåt stort på G där=) Lovelovelove

Inga kommentarer: