söndag 19 juni 2011

Känslig

Idag är det en sån där känslig dag, utan nån egentlig anledning.
Säkert gör tröttheten sitt & sen har jag ju blitt en ruggigt o jobbigt känslig en.

Hur som,
hela fm spenderade jag med att städa o tvätta OCH leta efter min förlovningsring som Emmie lagt nånstans!
Vi letade letade o letade och till slut hittade jag den UNDER spislocket !!!! *Phuu!*
Micke är o mekar med bilen som jag ska ombesikta imorgon, hoppas ja på att hinna göra det,
innan jag jobbar kväll.
Sen ska dom ut o köra, han, Ida & svärfar.
Imorgon har han teori och på tisdag uppkörning,
hoppas så av hela hjärtat att han klarar det!!!!!
Kommer att underlätta en hel del när han har körkort!

Hephep, barne sover så jag ska passa på att fixa här hemma,
eller kanske skulle jag lägga mig i söffa en stund o andas uuuuuut=)
Puss hej!

Inga kommentarer: