tisdag 28 juni 2011

Jag & hundägarna



09 imorse hade vi bestämt dejt, Annica & jag.
Det blidde 2 tim lek i parken, UNDERBART väder!!!!
Dock var det lite smått besvärligt att springa efter barnen då mina short visade sig vara alldeles för stora och gled ner för halva baken helatiden!
Not so nice och inte porrigt för 5öre!
Kände mig som trailer park trash, huhh.
När Annica o barnen gick hem gick jag o mina små vidare till plaskis.
Jag verkligen älskar det stället!
Jag höll koll på mina 2 busfrön och såg att Emmie sprang till busken,
efter en halv minut kom hon till mig o drog mig i handen mamma kom Emmie bajja.
Jamen visst, nog hade hon lagt en hög, TUR i buskarna!
Som mamma får man vara med om ett o annat och ingen dag blir sig lik.
Idag blev vi en erfarenhet rikare ; första skiten i buskarna.
Och som tur var var det ingen som såg, haha.
Nu sover barnen totalt utmattade och jag ska förbereda lite sen lunch här.
So looooong amigos!

2 kommentarer:

Laila sa...

HA,ha! Det blir till att köpa svarta bajspåsar till dina små "hundar"!

Tur de är vältränade och gör det i buskarna!
Hoppas allt är bra med er.
Saknar er massor.
Kramis

sina sa...

Ja!!!!
För hon gjorde samma sak idag IGEN!!!!
Tur att det var en hård kotte o lätt o plocka upp! Hahahahhahha
Men visst, hellre en hög i busken en kottar flytandes i vattnet! Haha!
Allt är bara bra här,
med er oxå?
SAKNAR ER!!!!!! <3