torsdag 16 juni 2011

Rätt trött

Japp, idag är jag trött, mest för jag har haft sån huvudvärk hela dagen.
Dagis, jobb, hämta barnen, handla, laga käk, baka, bada barn, svärfar kom förbi o hämta bilen, Micke kom hem vid 19 nån gång, natta barn, tjop tjop tjop nu ska jag hoppa i duschen o sen SOVA!
Upp tidigt imon och samma sak igen,
enda skillnade är att Micke slutar tidigt o får hämta barnen OCH att det är lovli fredag!!!!!!
Nattinatt !!!!

Och justja, fyf---n vilka fula kläder jag var tvungen att ha på mig på jobbet idag!
Nästan allt var urplockat,
så jag fick dra på mig ett par alldeles för små byxor (fick välja mellan det eller ett par byxor som jag kunnat tälta i) o en rutig skjorta.
Jajja tänkte jag, det här får gå men måtte jag inte behöva ut o springa nåt!
Jooomentjena, visst skulle vi ut med patienter, i en fullsmockad stadspark liksom.
Godeguuud! Hahahahhahahaha
Och så ville de att jag skulle jobba i helgen,
men eftersom Micke inte är hemma på dagarna har jag ingenstans att lämna våra sötnosar,
så jag fick tacka najj. Höh!

Om ett par veckor ska Micke på firmaferre, KUL för han!
Men nu ska jag oxå banne mig hitta på nåt lattjot känner jag!!!!=)

Inga kommentarer: