onsdag 8 juni 2011

snabb-blogg

Bloggar lite snabbt för jag ska iväg o jobba kväller.
Mio somnade på väg till dagis, så hoppas det gick bra för lillkorven sen,
som jag för övrigt hann frisera imorse=)
Han blidde så fin så!
Och Emmie vart jättelissen när jag gick, nästintill panikskrik,
vilket INTE kändes bra i mammahjärtat.
men det blir ingen jättelång dag för de små idag.
Lilla pappa hämtar ju dom vid halv fem.
Hoppas det går bra! Första gången faktiskt...
men det är klart att det går bra!!!!
Jag är hönsig o jag kom på mej själv igår att jag förklarade för Micke att detta är helt nytt för barnen oxå, att vara på dagis så långa dagar, och att de kan vara griniga för de är trötta o känsliga o ja ni vet...
Men klart att Micke kan lista ut sånt själv!!!
Bara jag själv som oroar mig för allt.
Alldeles strax ska jag dra iväg, ska bara förbereda lite här hemma så allt går smidigt för mina 3 hjärtan när de kommer hem. *ler*

Godeguuuud vad det är kvavt idag!!!!!

Förresten så hade min storasyster köpt en STOR flaska av nå multivitaminer till mig.
Mivitotal Plus.
Hoppas att jag blir piggare o starkare=)
Hur som, nån som smakat den????
Ohherreminjeee alltså!

Justja, höll på att glömma berätta.
Pratade ännu en gång med bvc idag och nu ska Emmie få en tid till barnläkarn för hennes snarkningar och tunga andning + andningsuppehållen då hon sover.
Säkerligen är det polyper som måste op-as bort.
Lilla lilla Emmie.

2 kommentarer:

Madde sa...

Precis så dör somemmie har det med snarkningar o andningsuppehåll hade jag oxå när jag va liten o ja det va polyperna som va orsaken. Hoppas det blir bättre för lilltösen!! Kramar i massor

sina sa...

Växte ditt bort madde eller fick du operera? KRAMAR