fredag 17 juni 2011

Helg

Hade en bra dag igår
men godeguuud vad trött jag var på kvällen!
När barnen hade somnat var det precis som att luften gick ur mej.
Jag verkligen älskar fredagkvällar,
men igår orkade jag helt enkelt inte sitta uppe,
utan vid 22 låg jag redan o snarkade.
Mio vaknade redan strax innan 06,
men det är okej för barnen har sovit bra inatt, lugnt o skönt!
Emmie har vaknat nån gång av att hon trott sig se nåt,
men det var bara i drömmen! (hoppas jag, hehe)
Lillsnorpan sover ff och Mio kikar på den förtrollade kaninen o jag försöker få i han frukost,
vilket han numera INTE vill ha!
Han har 4 hörntänder på g, kan ju vara en anledning?

Idag ska Micke plugga inför teorin som är på måndag,
så jag & kottarna ska väl försöka hålla oss hemifrån så han kan koncentrera sig ifred?
Jag skulle själv behöva läsa igenom ett tjockt häfte inför delegering evt på måndag.
Ååå, nu fick jag en sån där riktigt impulskänsla, jag skulle vilja åka hemåt idag!

Inga kommentarer: