måndag 6 juni 2011

Joppa sej lite ;)

Idag har jag varit HUR SLITEN som helst, godeguuud så trött!
Så denna dagen har vi spenderat för det mesta här hemma och lattjat ute på baksidan.
Jag har haft massor att göra här hemma så det passade ju bra.
Imon blir det till att stiga upp tidigt.
Strax efter 06 drar jag o kottarna iväg mot dagis och sen blir det min 1a dag på 'sommarjobbet':)
Spännande och inte alls så nervöst. Än iaf!
Det jag är mest nervös över är att lämna barnen så tidigt och att de ska vara på dagis en sån lång dag.
Men det är så livet är för de flesta.
Så grejar andra det grejar vi oxå det !!!

Nattinatt

2 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas allt gick bra i dag söt!? Va barnen trötta när ni kom hem? =)
Puss

sina sa...

Det gick bra idag hjärtat men usha vad jag saknade mina små!
Barnen var trötta smutsiga o klibbiga av vädret, övertrötta skulle jag vilja säga, så det var helt underbart med bad, mat i magen o sen sussa. Mio somnade faktiskt sittandes, lillkorven <3
Nu är inte kl mkt men nu ska jag ocå sova!!!! Puss love